2015-04-29

Jag har en juridisk fråga behöver ett svar. Vart vänder jag mig?

Hej

Jag har en juridisk fråga och som jag behöver få ett svar på. Vart kan jag vända mig med min juridiska fråga och få ett svar på den?

Mvh
Johan


Hej Johan

Du kan få gratis juridisk rådgivning och konsultation via vår webbsida och blogg här på 2b4y.com. Om du mejlar din fråga till oss på jurist@2b4y.com så besvarar vi den gärna åt dig här.

Vill du hellre ha enskild privat konfidentiell juridiskt rådgivning och konsultation angående just din juridiska fråga istället, så tar vi ett fast priser för detta. Då fyller du i formuläret här också kontrakt vi dig, och då får du ett pris på vad de kommer att kosta dig.  

Om du tycker att svaret på frågan var till nytta och hjälp för dig?

Då tar vi tacksamt emot en gåva av dig till utgifterna som vi har haft för den juridiska rådgivningen och hjälpen som vi har givit till dig här. Du lämnar ditt bidrag enklast på länken här.

Här hittar du alla dem eventuella avtal och kontrakt som du behöver.

Samt har du juridiska frågor som du önskar ett svar på?

Skicka in och ställ dina juridiska frågor till oss här på jurist@2b4y.com, så besvarar vi dina juridiska frågor med svar helt gratis åt dig här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar